פפאיה | מיתוג עסקי
המטרות:
יצירת מיתוג עסקי, שיתנוסס בעיקר על עגלת השייקים, וימשוך את הלקוחות לגשת אליה, כרטיסי ביקור מעוצבים, המחולקים על דלפק העגלה, תפריטים, ומסמכי הצעות מחיר.
מאפיינים מרכזיים:
מיתוג עסקי רענן, תוסס, צעיר וחי.
פפאיה בר בריאות נייד: עגלת שייקים מדליקה עם דגש על נושא הבריאות, לאירועים, מסיבות וגם סתם ככה, באמצע היום.
לוגו:
לפי האפיון, קבענו את מאפיין הרעננות, כקו מרכזי. החלטנו על פונט מעוגל, זורם וקליל בתוספת מאפיין שייקח אותנו לתחום השייקים והפירות. אחרי נסיונות מגוונים נבחר פונט עברי, כתב-יד מעוגל, ואייקון של כוס שייק.
כרקע אופציונלי ללוגו, בחרנו בפיסת עץ שנראית כאילו נחתכה כלאחר-יד - סגנון המאפיין שלטי בתי עסק מקומיים ומזמינים. אחרי נסיונות מגוונים נבחר פונט עברי, כתב-יד מעוגל, ואייקון של כוס שייק.
התוצאה:עגלת שייקים מעוצבת, מושכת את העין ובולטת בכל מקום שבו היא חונה!בכל מסיבה או אירוע - אין אפשרות לפספס את העגלה, גם מבחינת הנראות וגם לפי הקהל הרב סביבה...
לאוירה של המיתוג העסקי, הוחלט על איורי פירות רנדומליים, שמאפיינים את מגוון האופציות בתפריט של פפאיה. הבסיס (כמעט) לכל העיצוב, הוא דק עץ לבן, שמזכיר את קרש החיתוך שעליו נחתכים הפירות לפני שלב הערבול. הצבע הלבן נבחר כמשטח ניטרלי לצבעים הטרופים המגוונים, שמאפיינים את רוב פירות התפריט, ומוצגים ככתמים אבסטרקטיים הניתזים בעת חיתוך הפירות, כך נוצרה אווירה שמחה, רעננה ותוססת, למיתוג העסקי הכללי.
עבודות שבוצעו עבור החברה
ערן שאלתיאל
בעלים
כל מקום שאני מגיע, אנשים מתפעלים מהעיצוב והנראות של הנגרר.
הצבעים החמים, בחירת הפירות, והדיוק המושלם יצרו אווירה נעימה ומזמינה! עוברים ושבים לא יכולים לעבור ליד ולא לצלם או להתפעל מהנראות.
אודות למקצועיות והבנה אישית מה הצרכים שלי צוות BeeArt יצר לי את העיצוב המושלם בשבילי!
פרויקטים נוספים