אברמסון

המטרות:

בניית מיתוג עסקי, בניית לוגו, עיצוב אלמנטים שונים, בניית אתר

מאפיינים מרכזיים:

ביטחון, אלגנטיות, רוגע

אברמסון - שירותי אינסטלציה למגזר הפרטי, העסקי ופרויקטים

בתהליך האפיון עבור החברה, גיבשנו את מטרות העל, מאפייניה והמסרים שהחברה מעוניינת להעביר ללקוחותיה. המסר הראשון הוא שקט וביטחון ואחכ אלגנטיות ובידול משמעותי משאר בעלי המקצוע, בהיות החברה גוף רציני בעל ותק והסמכות רבות, כך שהלקוח בידיים טובות. החלטנו על מראה נקי ואלגנטי - הפך מוחלט מרוב המתחרים, שבד"כ לא משקיעים כמעט בכלל בנראות העסק.
אתר: לחברת אברמסון, בנינו אתר תדמיתי שמספק בעיקר מידע אודות החברה, תחומי התמחות וסוגי השירותים השונים, שהחברה מספקת. האתר נבנה במתכונת קלה ונגישה למידע המוצג באתר. המבנה הכללי מכיל בתוכו המון תמונות ומעברי אנימציה קלילים, שמטרתם להקל על הגולש, ולא להעמיס עליו בלוקים של טקסט מייגע. בצורה כזו, נוח לקרוא את המידע וכמובן ליצור קשר עם שירות לקוחות החברה. המטרה של מבנה זה (בנוסף על מרכיבים נוספים), היא להשאיר את הגולש באתר שלנו מספיק זמן, כדי להשיג קידום אורגני איכותי יותר, ובכך להעלות את מיקום האתר גבוה יותר, בהקשר למילות המפתח.
הלוגו: הקונספט שבחרנו בו הוא האות A המייצגת את שם העסק בשילוב צורה הנדסית של טיפת מים, כדי להמחיש את תחום האינסטלציה. הלוגו בנוי, כפי שניתן לראות, באופן גיאומטרי מדויק, על-מנת לייצר משיכה אסתטית בעין. צורת המשולש מייצגת את האות A וצורת טיפת המים, משתלבת בלוגו כשטח נגטיבי המייצר את הרווח בלוגו. אווירת המיתוג: לצבע הראשי, בחרנו בכחול די בהיר המשווה רוגע, ביטחון ואמינות - המסרים העיקריים של החברה. בהתאם למאפיין האלגנטי של המותג, התקבלה פלטת צבעים בגווני כחול שונים (לפי נוסחאות), ובנוסף, צבע משלים בגוון צהוב חרדלי, שנותן קונטרסט ענייני ו"שובר" את הגוונים הכחולים.

עבודות שבוצעו עבור החברה

No items found.

פרויקטים נוספים